PriitV kirjutas:
paluks "vanadel peerudel" palju mitte kaasa rääkida. Kakuami, väiketraali ja Tallinna puuveerandise ajad on möödanik.
Mina näen asju teisiti. Kakuami ja väiketraali aeg ei ole möödas vaid nende funktsioon on muutunud. Kasutatakse neid hobikorras. Täpselt sama asi on ka "vanade peerudega", kaasa võivad rääkida (ja pajatada on neil palju) aga kahjuks otsustada nad enam ei saa/või, funktsioon on muutunud...
Aga mul on nüüd Väikelaeva Registreerimistunnistus! Kiletatud ja puha! Maksma läks see pull mulle täpselt sama palju kui auto esmaregistreerimine. Varem mainitud VIN-kood oli siiski viga, nad tahtsid tekitada hoopis HIN/CIN- koodi, millega nad paraku hakkama ei saanud. Probleemid tekkisid sellest, et RJ 85-e polevat nende kasutada olevas raamatus seega tulid nad mulle vastu ja tekitasid uue paadi margi Rolf Jakobson ja minu paadi mudeliks sai RJ 85.
See selleks. Asi millest ma aru ei saa on aga see, et milleks ma pean paadi kõigepealt spordilaevade registrisse kandma, seejärel VA-le ette näitama ja siis ARK-lt kiletatud paberi ostma? Ok ma saan aru, kui ma näitan asjameestele paadi ette ja selle põhjal kirjutatakse paber välja aga präegu kukkus asi umbes nii välja, et kui ma tahan näiteks Harley motikat Eestis registreerida siis astun oma sikliga mõnda MC-sse, näitan ta näiteks Edekule ette, tema ütleb , et kärab küll siis ja alles siis kui mul on MC-s oma nickname võin ma ARK-sse pöörduda???
P.S. Kui ma kunagi omale veel mõne paadi soetan siis see juba seilab kindlasti eelpool näidatud kauni lipu all!
